Başlangıç Seviyesi Dersleri....

Şimdiye kadar 2 tane başlangıç seviyesi adı altında ders yayınladım ancak bir süre önce okuduğum dil hakkında bir makale bu dersler hakkında fikrimi değiştirdi.. Makale dilin temeline grammar kurallarının yerleştirilmesine, kelimeye aşırı önem verilmesine karşı.. Yani bu fiil, bu isim diye gruplamamıza karşı..

Bi düşünün konuşurken kaç grammar kuralına dikkat ediyorsunuz.. Şahsen ben öyle bir şey yaptığımı hatırlamıyorum, bu yüzden en sevmediğim ders grammar dersidir... Temel bir kaç bilgi hariç gereksizdir, çünkü konuşmak için buna ihtiyacımız yoktur. Şu anda 2. paragrafı bitirmek üzereyim ve herhangi bir gramer kuralına dikkat etmedim.. Yazıda bi sorun yok gibi gözüküyor..:)

Bu yüzden artık başlangıç seviyesi derslerini yazmamaya karar verdim.. Zaten pek yararlı olduğuda söylenemez.. Bunların yerine belki günlük hayattan konuşma örnekleri veririm...

Yorum Yaz